Skip to content Skip to footer

XOPark – новия бранд в портфолиото на Тринити Кепитъл.

На BalREc, водещият форум за недвижими имоти, който се проведе на 6 ноември 2024 г., нашият главен оперативен директор Иван Начков официално представи новата марка, която обединява активите на Trinity Capital в сегмента на търговските паркове – марката XOPark. Хасково и Ямбол току-що бяха ребрандирани, Пловдив с разширението от 2200 кв.м е в ход, а ребрандирането на Jumbo Plaza в София с разширението от 25 000 кв.м е планирано да се проведе през второто тримесечие на 2025 г.
Както беше разкрито, Гоце Делчев е следващият в нашата пътна карта за разширяване, тъй като е по-малък град с по-малко възможности за местните жители да пазаруват и се забавляват, от една страна, и с потенциал за растеж на бизнеса и възнаграждаващи резултати за търговците на дребно, от друга.
Благодарности към всички наематели, които избират да растат с нас, към всички разработчици, които прилагат най-добрите практики в своите проекти и по този начин създават по-здравословна среда за всички нас, както и големи благодарности към създателите на марката XOPark – NITRAM.