Търговски център “West Mall” отвори нова страница, предлагайки още повече възможности за пазаруване и развлечения на клиентите си. Именно това е новото име на досегашния “Мега Мол”, което идва с обновена интериорна концепция и с много нови популярни брандове, които ще дадат рестарт на столичния мол.
Съвременната визия на мола комбинира авангарден стил и функционалност. Приятното изживяване съчетава удоволствието от покупките и възможността за отдих и релаксация. Основна цел на мениджмънта на търговския център е привличането на популярни брандове от света на модата и развлеченията. “Кино Арена”,”KFC”, “McDonald’s”,”PizzaLab”,”CCC”, “Teodor”, “H8S”, “Comsed” и “Minimart” вече отвориха врати за клиентите на мола. През 2025г. “West Mall” ще зарадва своите посетители с още нови и значими обекти. РЕКЛАМА “HalfPrice” – лидер в сектора на премиум оферти за маркови стоки, ще заеме 2200 кв. м на ниво +1, предлагайки на посетителите топ марки на атрактивни цени. Нов ресторант с площ от 1100 кв. м и уникална гледка към Западен парк ще отвори и веригата ресторанти “Happy”. Подготвени с привлекателни възможности за пазаруване, на 22 март веригите магазини “TEDi” и “ЗОРА” за първи път ще отворят свои обекти в търговския център.
Процесът на трансформация на “Мега Мол” в “West Mall” е амбициозен, внимателно обмислен и добре планиран. В отговор на динамичните изисквания на световния потребител “West Mall” се стреми да предложи едно шопинг пътуване, наситено с пазарни приключения, и да се утвърди като водеща дестинация за пазаруване и удоволствия в западната част на София. Освен жителите на квартала късметлии са и тези на съседните райони – “Красна поляна”, “Модерно предградие” и “Обеля”. Географското разположение и желанието да запази имиджа си на предпочитано място за пазаруване отразяват името на мола, което е стратегически и символично обосновано. Освен атрактивна зона за шопинг и развлечения “West Mall” е и място за различни социални дейности. Разнообразните развлечения и социални пространства, които предлага търговският център, събират на едно място представители на различни общности и култури. Това откроява една нова перспектива върху “West Mall” – среда за социализация. Изграждането на социални връзки е възможно именно на места, които предоставят широка палитра от стилове и предпочитания.